Adesea suntem trişti, frustraţi, furioşi pentru că nu avem ceva ce ne dorim. Dacă nu avem o casă aşa cum ne dorim, poate avem un partener de viaţă cu care ne înţelegem, dacă nu avem o casă şi nici un partener de viaţă aşa cum ne dorim, poate avem un copil care aşteaptă ceva de la noi.
Rolul comunicării în cadrul organizaţiei.
Comunicarea este unul dintre cele mai importante aspecte ale unei organizaţii. Ea face posibilă menţinerea coeziunii grupului, atingerea scopurilor comune, dar poate şi destructura grupul, atunci când nu mai este eficientă. Comunicarea este transmiterea de informaţii de la un emiţător către un receptor.
Lidership şi comportament.
Între anii 1940-1950, ”Studiile Universităţii din Ohio”, în baza unei analize factoriale a datelor au evidenţiat două aspecte importante ale conducerii numite ”iniţierea structurii” şi ”considerarea”. Iniţierea structurii este dimensiunea orientată spre stabilirea scopurilor organizaţiei, specificarea procedurilor de lucru şi realizarea sarcinilor.
Un remediu al anxietăţii
Ca oameni, suntem fiinţe temporale. Prezentul ne este scindat între un trecut care nu mai este (sau este în amintirea noastră) şi un viitor care încă nu este (sau este doar în imaginaţia noastră). De cele mai multe ori, mintea se fixează fie în trecutul pe care îl interpretează şi valorizează, fie în viitorul pe care nu-l cunoaşte şi pe care îl proiectează, nu o dată, cu teamă.